måndag 31 maj 2010

Helg i Uppsala..

Vi har haft en superhelg i Uppsala på WCF utställning. Där ställdes min nya lilla unge S*Djäknens Rosalie Hale och det gick jättebra för henne. Rosalie eller Tottan har en egen sida på vår hemmis.
Vi sov på ett jättebra hotell, ett stenkast från domkyrkan.. Hotellet ligger på Åsgränd där Pelle svanslös har sitt fäste.. Vi tog promenader i en storslagen omgivning och vi hade tur med vädret.. På kvällen gick vi hem till Eine Palm, s*Djäknens och hade väldigt mysigt med kattbad, kloklippning och ost&vin. Mats tog med kameran och fotade Eines härliga katter. Jag blev dökär i Wienna som är helsyster till vår India. Hon är också faster till Karisoke och Fossan..
Jag skulle kunnat kattnappa henne, om hon inte skulle flytta utomlands, fasiken.
Roligt var det också att träffa min lilla Hp. Faries With or without you, mamman till Wienna och India.. Ja, det var en lyckad helg och trevlig utställning.
Nedan kan ni se lite kort Mats tog..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om oss

Mitt foto
Jag heter Mari och har Faries tillsammans med min dotter Tilda. Välkommen..